Jj* - puss

nu har jag städat upp på mitt rum oså, ska bara bädda rent i sängen! sen nu har jag legat framför tv'n och kollat på on three hill, älskar det där programmet! så grymt bra, ska jag var ärlig, så vill jag fan vara en cherleader! så jävla grymt, hah jag är sjukt trött :/ vet inte ens om jag orkar ta mig ut sen och träffa tilda&frida, får se hur det blir! annars är jag hemma och myser bara, det låter faktiskt lockande! typ ta ett bad skulle inte sitta fel, pyssla om sig själv lite, det behöver jag! men nu ska jag ta och lyssna lite på min favorit låt ironik - i wanna be your man den är så gryyyyyyym! ringde älskling förut, för typ en timme sen.. han låg och sova ;o ja trodde fan han skulle till skolan, haha så jävla söt är han när han är trött! love hiiiiiiim.

lovej

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0