Jj* - lever ja i en mardröm?

hej bloggen :)
jag har inte skrivit på ett tag, jag vet shame on me.. men jag har bara helt enkelt inte orkat, förlåt. det är söndag idag iaf och en helg har paserat mitt liv, det har vart både den värsta helgen och kanske den bästa (?) fredagen spenderade jag hemma i min soffa och kollade på filmen chicago, den sög. haha! sen så gick jag ut ett litet tag med tilda hem till madicken, för det var party där. men ja drog lika fort som jag kom, sen så pratade jag med jakob i telefon hela kvällen typ, han va på hans brors bröllop! jag säger bara, hahaha. lördagen då? jag vaknade vid 10 och nördade lite vid datan och sen så gjorde jag mig iordning, sen kom matilda till mig :) det var mycket kul, som alltid <3 sen vart det bråk :( jag orkar inte med det här, det är sjukt ni fattar inte.. jag är så krossad, så ledsen, så vilsen, jag vet inte vart jag ska ta vägen längre, jag försöker och försöker, men försöker jag på fel sätt kanske? jag vet inte längre .. vet ingenting längre! jag sitter bara och väntar på att allt ska bli bättre .. men jag vet inte om det kommer bli bättre? jag försöker att tänka på annat, ja lovade mig att jag skulle göra det, men det går inte som planerat. kan någon komma och rädda mig och ta mig till en bättre plats? jag vill inte mer :(  önskar att allt var perfekt.. ta tillbaka allt som det var! ..  ja precis sådär känner jag just nu =( usch&blääää. idag ska jag träffa matilda och ta kort ute, hoppas på en bättre dag än gårdagen .. och det värsta är att det är våran dag idag .. ett halvår :'( jag älskar dig.. mest!  nu kom tårarna igen .. fan .. skriver senare ..

lovej


Kommentarer
Postat av: Tilda

Johanna, jag vet att du klarar det här, du är en stark person. Jag älskar dig och kommer alltid att finnas här för dig, dag som natt, kom ihåg det. du är bäst <3

2008-09-07 @ 21:34:44
URL: http://matildadao.blogg.se/
Postat av: julia

jag blir ledsen när jag läser det du skrivit johanna.

men jag är säker på att du klarar det här, du är den starkaste person jag känner. ingen annan skulle klara det som du gör.

<3

2008-09-13 @ 16:10:57
URL: http://juliagustavsson.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0