Jj* - johanni hjerta jakko

shululu bloggen!
var ett tag sedan jag skrev i dig, men jag har som sagt inte haft tid eller tillgång till data, men nu har jag det! vilket jag gillar starkt, gick hem idag efter idrotten hade sån sjuk mensvärk, ni fattar fan inte, damn säger jag bara. fia fick sjukanmäla mig, haha tack gumman! sen när dom åkt till skolan så la ja mig framför tv'n och satte på thevoice, och har jag inte mer tur eller? the voice konserten var igen, haha. ja tröttnar aldrig på att se det där, jag vill så hååårt tillbaka! grymmaste konserten i mitt liv, lätt. nu då? jag sitter här med en värmekudde på min mage och min bror's stencoola bigg hörlurar, och dunkar musik :) gillar det. fast, jag känner det att ja borde kanske vara iskolan, men fan ja klarar inte det! skulle försöka ta mig till köket förut för att ta mig en tomat ( jag är en tomatälskare (a) ) så, bara på den lilla vägen fick jag ont! hur fan ska det då gå att vara iskolan? no no, no way. i morgon har vi bad alla ettor, tvåor & treor i handel, och dom tror att vi tänker bada, suuuuug. men iaf, la nyss på med min älskling :) älskar att prata med han, han är så söt! vi ska alltid tönta oss .. jakob ropar: johannnnaaaaaaaa  johanna svarar: ja jakob? :)   jakob säger: ät bajs!  hahaha, ja garva sönder mig! ja, som ni ser vi är lite barnsliga, men vi älskar varandra mer något annat på denna jord, min jakko <3


nu ska ja lyssna på chill musik, uppdaterar ofc senare

XoXo <3


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0