Jj* - jag ligger brevid världens bästa kille

hej bloggen.
nu ligger jag i sängen med världens bästa kille brevid mig, jag ligger på hans arm. han sover, han är så söt! jag älskar han så sjukt mycket, förlorar jag han förlorar jag mitt liv, ni fattar inte känslan av att höra den man älskar mest andas i ens öra, det är underbart! han kom hit igår direkt efter att jag slutade skolan, hela skoldagen gick jag och tänkte på han! fanns inget annat i mina tankar, han han han han han <3 jag är så kär. ja har sån lust att bara väcka honom så jag kan pussa och krama honom, men det är taskigt + att han är så söt när han sover, sötare än socker! ligger också och lyssnar på en låt som han visade mig, han sjöng den för mig eller ja .. sjöng och sjöng, han mimade till låten! jag kunde inte annat än le när han gjorde det, jag fick fjärilar i magen vilket innebär att jag har hittat den rätta som får mig att bli galen, han som jag är kär i. han är den rätta för mig! ni kan inte ana vad låten heter.. i choose you! :') så sööööt, jag ler fotfarande jag kan inte fatta att han bara är min. lägger in låten här nere, för nu ska jag nog iaf väcka honom eller ligga och titta på honom hela dagen lång, bara för att jag älskar min pojkvän mest! jakob yacoub <3 puss på han, mitt hjärta.


låten som får mig att gråta nästan, den som han jag älskar mest sjöng för mig <3

lovej

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0