Jj* - it huuuuuurts

jahapp, nu har jag plockat mina ögonbryn och lite sånt, fan vad ont det gör! haha, känslig jag är (a) men det gör verkligen sjukt ont. jaha, mammas kille kommer kanske ikväll, han ska sova här tror jag, om ja inte missförstog mamma! hon hade lämnat en vanilj munk till mig här hemma på köksbänken (a) hihi. yummie säger jag bara. ja funderar på att dra och sola senare, få lite färg på sig fan. allt har ju försvunnit sen sommaren, eller ja vad man nu än kan kalla det. får se om det blir så. i morgon är det fredag vilket innebär helg :D daaamn, veckorna går så himla fort nu för tiden. kanske att det blir eriksberg? who know.. hope so! annars har jag inget bestämmt, älskling kan nog inte komma :( eller jag kan nog inte åka till han heller, hans bror ska gifta sig :) grattis till han, jakob ska bära på ringarna fram! haha, så himla söt. men nu ska jag ta och göra något annat, jag skriver senare.

lovej

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0