Jj* - bowling ftw!

shuuuuuuu bloggen.
nu har jag precis kommit hem, bowlat klart nu vettni! haha, jag suger så jävla hårt! vad fick ja för poäng? tror det var nåt med 50, eller har jag fel fia&sofie? haha, först kom tilda och frida och kollade, då gick det kanske lite bättre iaf! men sen när så kom hoger&hans kompis och kollade och bara garvade, det gick inte så speciellt bra då kan jag ju säga, alla andra gjorde strike och massa annat, medans lilla jag slog i rännan hela tiden.. haha. men man fick ju bara bowla i en timme och eftersom vi var så många så var man tvungen att gå ut och gå i en timme, vi skulle gå till djulö och ta kort på en ångmaskin :| vafan, tror hon att vi är störda eller? no no no, aldrig att vi går dit. så vi drog in på duveholmskolan och kollade läget hälsade på massa folk ist, fan vad jag ångrar mig att jag inte valde att gå på duve ist, så mycket mer roligt folk och mycket finare skola!! menmen, nu finns det inte så mycket att göra åt det. nu sitter jag här och undrar vafan jag ska göra resten av dagen (?) det blir väl typ att sitta här .. eller nej, jag måste städa mitt rum! ;o sjuuuuuukt stökit.

glömde berätta det, älskling var här i lördags :)  fett mys, han sov här! så himla skönt att känna hans närhet igen, hade inte träffat han på typ tre veckor :o sjukt länge jag veeeet, fattar inte hur jag stog ut! men iaf, det var supermysigt!! :)

nu ska städa & fixa lite, hörs senare.
jakko jakko jakko jakko jakko jakko jakko jakko jakko jakko jakko jakko jakko jakko jakko jakko <3

XoXo <3

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0