Jj* - äntligen!

jag säger bara, ÄNTLIGEN!!!!
 jag har fått tillbaka min kära data som det var virus på i ungefär 3 månader? så jävla sköönt att sitta vid en vanlig data nu, ni fattar fan inte. kom typ in för ett litet tag sedan, har vart ute och träffat tilda och fidabus ett litet tag! imorgon har vi mentorsdag, vi ska typ bada eller bowla med ettor, tvåor & treor. och alla kan ju bara glömma att ja badar, haha.så bowling för min del! för jag menar, jag är ju såååå bra på att bowla också, puss på det. annars då, händer inget alls .. det är boring här, funderar på att gå och lägga mig snart fan, ingen är ju social på msn ;o alla ska typ sova..
 för det är "skola" i morgon, geeeks!

på söndag är det ingen vanlig dag för mig och mitt hjärta.. vi firar ett halvår tillsammans :) så sjukt mysigt! jag är så djupt kär i han, har fan aldrig känt såhär förr! det är sjuuukt, ni fattar inte. jag sitter här och ler för mig själv och tänker på allt vi gjort tillsammans. ingen kan hitta en bättre kille! jag säger bara;
min dröm blev verklighet! jag älskar dig jakob yacoub, 7/3-08 <3

men nu ska jag ta och göra något annat, försöka installera ljudet på datan kanske, men hur fan gör man det (?) inte ens jakob vet det juuu, någon som är duktig som har lust att lära mig? jag menar en data utan ljud, är fan ingen data alls! jag är också för den delen en musikälskare :) hihi. men vi hörs i morgon bloggishen!

XoXo <3

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0