Jj* - aktuen och min älskling <3

hej bloggen! det har vart en underbar dag för min del, men värsta natten in my life! inatt så låg jag och pratade med älskling som vanligt, och helt plötsligt får jag smärtor under bröstet på vänster sida, där hjärtat sitter, men ja sa inget till jakob för jag tänkte att det kan ju inte vara så farligt.. men sen så gjorde ont så fort jag andades.. då blev jag fett rädd och sa det  till jakob, han blev också orolig, så söt han är & han bad mig gå till mamma, när jag skulle resa mig upp det gick knappt kan ja säga, på vägen till sovrummet fick jag typ huka mig hela vägen, fett jobbigt :( sen så började ja skaka i hela kroppen och hacka tänder och massa .. mamma tog tempen på mig och jag hade 36,2 :O vad jag vet, så är en vanlig människotempratur 37 :O fuck vad jag rädd ja blev.. sen iaf somnade jag .. efter all smärta =/ fett läskigt ..

sen så på morgonen vaknar jag upp av att älskling är vid mig, så sjuuuuuuuuukt söt. han kom till mig som en överraskning! han hade köpt värsta fina halsbandet och örhängerna till mig, jag dör fan.. så jävla söt! fan vad jag är kär i han. sen så log vi tsm och myste HELA dagen, han sa att han kom till mig för att var orolig för mig, för att jag var sjuk och massa.. alltså, kan man önska sig en sötare kille eller? senare på kvällen så ville jag gå ut och då gick vi till torino och åt pizza, eller ja han tog en hawaii och jag en pommestallrik :) som älskling bjöd mig på såklart, så sjukt söt! sen åkte han hem.. tack för den mest underbaraste dagen älskling, tack för uppvaktningen' jag älskar dig mest babe! <3 <3 <3

men sen iaf, på dagen när vi var så gjorde det sådär ont igen :/ så mamma ringde akuten och vi fick en tid.. jag hatar sjukhus! =/ får fan panik av bara tanken, men som tur va så var min älskling med :) när vi kom in och läkaren började kolla på mig, så klämde han och tryckte, fuck vad ont det gjorde. sen iaf kom det fram .. jag har en ifektion i revbenen! vet , det låter helt sjukt! men det är så iaf, fråga mig inte hur jag fått det . men nu ska ja käka pencelin i tre dagar, sen skulle det gå över sa läkaren, litar på hans ord! (y) men jag skulle vila mycket, men ja ska iaf till skolan imorgon! försöka åtminste. men nu måste jag sova, så jag är utvilad och såå..

lovej

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0