Jj* - .. <3 ..

till pojken i mitt liv;
varje morgon vaknar jag med rädsla i magen, den rädslan för att inte ha dig kvar i slutet av dagen, så jag ringer dig oavbrutet för att din röst ger lite plåster på såren.. älskling lyssna nu och lita på mig, har aldrig velat släppa dig sen
första dagen jag såg dig, vi ska kämpa tillsammans, du är mitt allt. vad du än nu gör, var du än går, så kommer jag alltid finnas för dig, hoppas att du hör & att du förstår. det finns ingen ursäkt för hur jag beter mig ibland, jag är så självisk jag vet det men älskling ge mig din hand. jag lovar och menar det här har börjat förstå vad ja gör och vill inte leva såhär, du förtjänar så mycket mer efter allt du gjort för mig. i vått och torrt när jag vart nere har du trott på mig.. under alla nätter jag gråtit mig genom ångestattacker, så har du torkat mina tårar och sagt att det kommer ordna sig. Närmast mitt hjärta står du <3 så länge du finns vid min sida, så klarar jag allt.


klumpen i magen, som aldrig försvinner ..


Kommentarer
Postat av: Anonym

danish - le igen

2008-09-07 @ 12:45:45
Postat av: johanni

GRATTIS! vill du ha ett diplom?

2008-09-07 @ 15:39:50
URL: http://johannajohnsson.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0