Jj* - tradera ;o

jag sitter och kollar runt på tradera.se. ska jag vara ärlig så har jag aldrig vart inne där förut, men damn dom har ju fett bra saker där ;o jag har hittat mobiler jag vill ha för ett mycket bra pris och massa jackor ;o canada goose jackor för bara 700kr ;o ;o det är helt sjuuuuukt! i för sig, då vet man ju inte hur trasiga dom är. men på bilderna ser dom helt okej ut faktiskt! men nästa vecka får ja en låna en canada goose jacka av min mycket snälla vän jessie! <3 :D ihi. fick skolkatalogen idag btw, haha fan så snygga alla är! puss på er. fett kul att kolla igenom det blir mitt måndags nöje nu!
sitter på msn och tar emot bilder från jessie när vi var hos frida och min älskling var med, lägger ut bilderna sen! men nu ska ja ta och göra något annat.

lovej

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0