Jj* - tight ass, right sofie?

när jag var på min promenad ner på stan för att köpa mc mat åt mig och mammi så mötte jag ltie folk, sen när jag står och pratar med anton&erik så ropar nån; johannnnnnnnaa. då var det sofie som satt på maistro :D wiiie, det var fett länge sedan jag såg henne :) så vi bestämmde att hon skulle komma till mig efter lunchen, hon skolkade svenskan och engelskan baraaa för min skull, right? för hon vill verkligen gå på lektionen (naat) haha. sen iaf när hon kom hem hit så flumade vi runt och tog massa roliga bilder, vill ni se några av dom så gå in på min bilddagbok; johannajohnson. (y' nu gör jag inte så jätte mycket, har vart ute med mammi på stan, kollade först efter skor men hittade inte ett enda par ;o usch, jag har blivit så kräsen med kläder och skor, kanske därför jag aldrig köper nya saker ;o så vi bestämde att vi skulle åka i helgen och shoppa :) wiiiie, längtar. sen efter det åkte vi till willys och STORhandlade, ujuj säger jag bara! vagnfan var full med saker ;o men det var lite kul, för jag fick plocka på allt jag ville ha! muuuuuums säger jag bara! jag köpte blattefrön (solrosfrön) hahaha, så sjukt gott eller hur tildaaa? (; nej, men nu blev det lite för mycket skriva. ska nog ta och lyssna på lite musik och vara lite sociaaal på msn, ha det braaa.

lovej


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag skolkade inte alls :D:D

2008-10-21 @ 19:25:21
URL: http://sofieebredell.blogg.se/
Postat av: Anonym

tight ass som fan asså :D

2008-10-21 @ 21:43:26
URL: http://sofieebredell.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0