Jj* - shame on meeeeeee ;o

hejdär!
jag har inte skrivit blogg på skit länge, shame on me. men jag vet inte varför, typ bara inte haft orken! haha. menmen iaf, dom senaste helgerna har jag spenderat med min älskling :) vilket har vart det bästa jag vet. men ibland känner man att man behöver lite "space" ifrån varandra, så denna helg blev det inget mys! :( även fast det känns lite jobbigt att inte krama min älskling, det är speciellt tomt i min säng. den blir så stor när ingen kommer och tar upp lite plats :( babyyy <3

så på fredagen var jag ute med mina brudar, först var vi hemma hos emma och sjöng singstar och bara busade runt, loveit! senare vid elva drog vi ner på stan och träffade folk och chillade, det var kul att få komma ut eftersom det var ett tag sedan :) sen vid ett kom jag hem och då satte jag mig vid datorn till typ två (?) sen ringde hjärtat mig och vi pratade till fyra ;o jag veeeeeeet, vi är galna! därför vi är tsm, för båda är lika tokiga :D haha.

sen igår då, då tog jag det mest lugnt, skulle egentligen ha åkt till västerås med mamma, micke och bror. men det blev inte så för min del eftersom jag har fått urinverksinflamation, så skulle det vara fett jobbigt att gå i affärer. och det gjorde sjukt ont igår för den delen också ;o så jag var hemma och städade lite, chilldade kollade på film och bakade sockerkaka! ihi, mums tjockis. senare på kvällen så hyrde jag & mammi en film och moffade godis, vi hyrde p.s. i love you. bästa filmen om du är på gråthumör! ja grät så himla mycket, men det är verkligen en film att rekomendera!

och idag nu då? då har jag ... inte gjort ett piss!! haha. vart med matilda och frida en liten stund på kvällen, sen blev det andra avenyn! (y' skulle egentligen ha färgat håret idag, men orkade inte. det får se fördjävligt ut ett tag till! haha.
men nu ska jag ta och göra något annat, ha det super bra så länge, så ska ja försöka skriva lite oftare!

föresten, någon som har lust att hjälpa mig med utseendet på min blogg? jag liskom typ suger på det!

lovej

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0