Jj* - my love

sitter just nu och äter manadriner, kan det bli så mycket godare eller? nej tror fan inte det, älskar det! tror jag har ätit minst sju st idag ;o haha så sjukt gott. sitter och pratar med lite folk på msn och lyssnar på sjukt skön musik. t.e.x. darin ft. kat deluna -  breathing your love, akon - beautiful, kate perry - i kissed a girl, demarco - girl you turn me on, RL - lucky you, chikki starr - party with me. det där är bara några av dom sköna låtarna jag lyssnar på just nu! i have stile you know. hahah. idag är jag faktiskt förvånadsfull glad :) det är bra tycker jag, ska försöka ta mig till skolan imorgon om det bara inte var som imorse, hade så himla ont för er som inte vet har jag fått urinverksinflamation och inte haft några tabletter än, men idag kom mamma hem med dom värsta tabletterna jag sett ;o det var kapslar!! jag klarar inte sånt fan!! :( menmen, vill jag bli frisk så måste jag! men nu ska jag ta och göra något annat, lägger upp lite söta bilder på älskling och jag här nedanför, hope you like it! :) 

lovej

  
hittar inga ord för han, han är värd mer än guld för mig. 
detta är äkta kärlek kan jag lova er, johanni&jakko. 

Kommentarer
Postat av: jessica

vem är fotografen då? jo jag. ;)

2008-12-06 @ 19:22:24

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0