Jj* - hos min älskling

hej bloggen!
sitter nu i norrköping hos älskling, har vart här hela helgen. vilket jag gillar starkt :) det har vart myspys hela tiden. vi kom nyss hem från en lokalfest som två tjejer ordnat, först vare typ inge drag alls men sen kom det fett med folk, haha. kul att se nytt folk och få prata med annat än katrineholmsbor, haha. nice nice! vet att matilda velat vart där (; hhaha. och innan vi drog dit så var vi på stan och hämtade en film och såklaaaart skulle vi till mc, tror min älskling är som alla andra drar sig till mc? hahaha. suck säger ja bara, men iaf.

imorgon bär det av hemmåt, suck.. jag som vill stanna hos mitt hjärta! men de e lungt, han är hos mig i vilket fall. pluggdag imorgon iaf kan jag säga, matteprov och ÖFAprov på måndag, jippi.. hahaha. sen så ska ja träffa min saaaaknade matilda, i miss her sooooooo mutch.

nu ska jag lägga mig brevid min älskling som tänt ljus och massa, puss på han.


lovej

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0