Jj* - ajajajaj ;(

när fan ska det sluta göra ont?! jag får damp, jag gjorde mig fan tillochmed iordning imorse, sminkade tog på mig och allt, sen kommer den där förbannade onda värken!! jag vet inte vad jag ska göra, blev hemma idag också. SUCK! ärligt nu vill jag till skolan, jag vill inte vara hemma det suger!! och idag mår jag sjukt illa :/ har gjort det nu i ungefär två timmar. jätte jobbigt, det går inte över heller. mamma kommer hem på lunchen och äter med mig, så söt. hon bad mig gå ner till mc och köpa mat så skulle hon hämta upp mig där. men jag vettefan om ja klarar av det! men jag hoppas det. för övrigt har jag pluggat lite idag, matematik och sen svenska. vet inte annars vad jag behöver göra! annars blir det en lugn dag. igår somnade jag vid tolv det var skönt :) men sen klockan tre ringer min mobil, det var jakob som bara ville höra min röst innan han skulle sova, så jävla söt. jakob: johanna, du är så söt - jag är kär i dig baby! när han sa dom där orden blev jag jätte pigg, han är ju så grymt söt. guuu vad jag älskar han :))) johanni&jakko. han ligger nog och sover just nu, han har praktik måndag&tisdag, så just nu ligger nog han och sover den gullungen. och nu måste ja försöka leta reda på min plånbok, för hur ska ja annars kunna betala maten?! wish me luck.

lovej


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0