Jj* - morgonruset

godmorgron läsare! :) nu sitter jag här framför datan i bara trosor och bh, orkar inte ta på mig. höhö! men snart så måste ja göra det, börjar om 40 min. då har jag hotell, it suck's.  idag kommer jag vara överlycklig för jakob kommer till mig! vilket han inte har gjort på fem veckor, så ni kan ju tänka er hur mycket jag saknat honom! herregud, det kommer vara som en dröm att få pussa&krama på han igen. <3<3<3 jag läääääängtar! sen ska han stanna hela helgen, me like. men nu måste jag sminka mig&ta på mig kläderna, idag blire jeans och en vit t-shirt. (y) hare bra så länge söta änglar.
måste ju föresten bara berätta vad jakob kallade mig häromdagen; min söta ängel - så kallade han mig, kan man bli sötare eller? omg säger jag bara, iaf nu måste jag gittta.

lovej


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0