Jj* - i choose you

fredagen vare partey som stod på listan! helt okej, det var skoj att komma ut! men, jag drack inget! jag har tamefan gått och blivit nykterist! men jag tycker det är sjukt bra, eller vad säger ni andra? haha "the babysitter johanni" HAHA. typ så äre (; iaf, kom hem vid ett och sen sov jag! lördagen tillbringade jag i norrköping hos hjärtat, sov där :) mysmysmys säger jag bara! jag älskar han så det gör ont fan, det går inte att tänka mig ett liv utan han! jag älskar hela hans familj, så himla mysig och söta emot mig :') sen på söndagen åkte jag hem och bara vilade. sen igår var jag på träning med lovisa, SJUKT länge sedan jag tränade! men det var sjukt kul, säger bara streetdance kombinerat med högklackade skor på stan? HAHA. sen idag så har jag vart hemma och pluggat med mina älsklingar sofia&fia, sen så gick jag och sofie på öppethus på våran skola! skitkul, var mest på IT! gott godis vare iaf! men jag såg sjukt skabbig ut, menmen. vem fan bryr sig! ;o imorgon har jag soprov om demokrati! helvete, ge mig ett lycka till iaf! helgen är iaf planerad, jag åker till älskling på fredag och är där tills på söndag! kan inte bli bättre faktiskt! <3 nästa helg drar jag till stockholm med babe's.

lovej


Kommentarer
Postat av: Anonym

äcklig

2008-11-24 @ 17:48:00

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0