Jj* - du har ingen aning om att jag tänker på dig just nu

jag fryser och hackar tänder, jag vet inte vad som håller på att hända! på en gång blev det så. försöker tänka på något varmt, typ att jag är utomlands och ligger och svalkar mig i poolen! ouuuuuf ;o  ja tror inte jag ska snacka om sånt där, då vill jag ju bara diit! kvällen har jag som sagt spenderat hemma, skönt faktiskt att vara hemma. tro det eller ej! jag sitter och lyssnar på en gammal favorit, logiskt - petter. alltså, när man inte lyssnat på den på ett tag blir det grymt bra! den ska ja ladda ner på en skiva, sen ska ja spela hela natten lång. det gick inte att få tag på min jakob. han har ju ingen mobil för er som ej vet det, den har han slagit sönder min duktiga pöjkee! haha, så sjuk. så det är ju lite kompliserat att få tag på han, så ja ringde hem till han men hans mamma sa att han inte var hemma, vart är duuuu baby?! han brukar alltid höra av sig innan han går ut (okej, nu låter jag som om jag är en morsa till han) men så är det inte, det har bara blivit så att man säger när man drar någonstans, speciellt nu när han inte har någon mobil man kan ringa till! aja, får vänta tills han kommer hem så ringer han mig förmodligen!

imorgon blir det eskilstuna med sofie, superskoj ska det bli. så sjukt skönt att komma från skitstaden ett tag! se nytt folk och inte känna en jävel, sjukt skönt. tåget går klockan 1. så det blir en ganska tidig morgon imorgon, för jag menar dom senaste dagarna har jag gått upp vid den där tiden! ihiiii, sömntuta! :) i knoow. men nu ska jag ta och försöka få tag på jessie. hare bra så längeee

lovej

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0