Jj* - dagens garv <3

jag har haft dom skönaste dagarna iskolan nu, eller ja tisdag&onsdag, haft sjukt mkt håltimmar och massa ;D det girnllar vi starkt kan ja lova. men ja&fia saknar en viss person iskolan, sofie is not there! come back din usling! ihi. idag så började vi kvart över tio och hade so till tjugo i tolv, på tal om so så måste ja plugga nu snart! sen efter det hade vi håltimme från tjugo i tolv till kvart i tre, typ jahaa och vad ska vi göra nu då? så ja och fia drog hem till mig och gjorde makaroner&köttbullar och kollade på mamma mia :) me likeee, sen bar det ner till duve och ha idrott, hade med pararellklassen 1A, men som sagt 1B knäcker er på vollyboll,that's it! höhö. sen drog jag hem och chillade. drog in på msn och bara tog det lungt! min älskling har köpt en ny webcam, oooooouh i like ;) så där satt han och gjorde söta grimaser och töntade sig, skrattade redan då! men ni kan inte tänka er hur mycket ja skrattade när hans syter kom in i rummet, för det andra så älskar jag hans syster! så gryyyymt skön  :)<3 iaf, hon kommer in och sätter sig framför camen sen ställer hon sig upp och börjar dansa, sen dansar dom där två ärthjärnorna tsm! ja höll på att dö, det är nåt man inte ser varje dag! love them, haha <3 och nu kom ja precis hem, har vart och handlat åt mammi :) snodde åt mig en chokladkaka, ihi. så nu ska ja moffa och kolla film :) hare bra änglar.

lovej


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0