Jj* - bus eller godis?

hej änglar! jag är sämst på att uppdatera, jag vet! men jag vet inte, känns som om jag inte har tid. menmen, ska försöka skriva lite nu. idag är det allahelgonadagen eller vad heter det? ;o helt seriöst, jag vet inte vad det heter! haha. men iaf, skulle egentligen på fest ikväll till björkvik, men jag känner inte för det längre! blir väl en hemmakväll med mys&popcorn! färgade mitt hår förut, det blev bra tycker jaaaa :) iaf som det ser ut nu, men hur det ser ut imorgon är ju en annan sak. jag fryser sjukt mkt ;o så himla kallt ute, men då kan ja finna värme på ett ställe och det är att tänka på min älskling! :) han bringar värme, även fast han inte är här! i miss him so.. nästa fredag firar vi 8 månader tsm <3 underbaaaart kan man bara säga om det! har hittat den skönaste låten, jag lovar ni kommer gilla den. lägger in den här nere, men nu ska ja försöka få tag på jakkoplakko! <3 hare bra så länge.

lovej


pussy cat dolls - i hate this part right here
jag kan inte sluta lyssna, öronorgasm!! <3

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0