Jj* - at school

shululu, sitter i klassrummet nu! har öfa, men ingen gör ett skit! inte ens pluggisarna tror jag, eller dom kanske sitter inne på typ pingpong eller något, haha det är en skolsida kan man säga för er som inte vet. alla sitter typ vid bdb och lyssnar på musik, haha. så skön klass jao! fia sitter brevid mig och nördar som faaaaan. jag lyssnar på the voice, det gillar vi. jag längtar som sjutton till att skolan ska sluta och att min baby ska komma hit, räknar sekunderna ska ni veta <3 över till något annat, jag är helt sjukt förskyld! hostar, ont som fan i halsen! men jag är duktig, jag går till skolan iaf, ellerhur fia? :D tillskillnad mot vissa andra 'host sofie' =D nejfan, nu orkar jag inte skriva mer. ska njuta av friheten och lyssna på musik, hare bra änglar :)

lovej

Kommentarer
Postat av: Anonym

meh, jag är faktist sjuk på riktigt! :p

2008-11-07 @ 22:09:35
URL: http://sofieebredell.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0