Jj* - stripptime?!

hej bloggen! jag måste bara berätta en sak,min lillebror kom in till mig förut och sa; du vet en sak? jag har en kompis som känner våra grannar, (killarna som är våra grannar är väl typ 15 och 12 år) och dom säger att dom har sett dig dansa naken i ditt rum flera gånger! ja ba; vaaaa?!?!?!?!?!??! hahahahahahahaha, hör ni själva hur det låter eller? okej om dom sa att jag dansade, för det kan väl hända ibland, men naken vafaaan ?!?!?! hahaha. så vill ni se mig dansa naken någon gång så är det bara att höra av sig till mina grannar, puss på dom! hahahaha, ja kan inte sluta skratta åt det. men nu ska ja städa rummet oså innan sofie kommer, hörs later.




XoXo <3


Kommentarer
Postat av: tiiim :)

skulle inte förvåna mig :)

2008-08-24 @ 16:09:16
Postat av: johanni

hahaha, tyst tim! :D

2008-08-24 @ 16:41:02
URL: http://johannajohnsson.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0