Jj* - sommaren är över

shululu.
jag är pigg som bara den, och ni klockan är 02;26 .. suck! men jag har fastnat för en låt som ja bara inte kan sluta lyssna på! lägger in videon där nere :) om fyra dagar börjar skolan jag är sjukt nervös. men det fixar sig! igår var ja på the voice med massa vänner! fett kul var det, gud vad folk det var! matildas bror hade läst i tidningen att det var 40000 pers där, det är sjukt! och alla var fjortisar eller blattar, haha. jag lovar, damn vad jag dansade när flo-rida kom ut! sjukt kul. orkar inte skriva mer, men emelie & matilda ' det är mina chicks det <3

här har vi mina två favorit-låtar just nu! check it out!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0