Jj* - onödigt skvaller

hej bloggen! jag har precis ätit frukost, vaknade tjugo i tio och var jättep pigg! och det är det minsta man vill vara när man har helg .. men men vad ska jag göra, så mamma som alltid är uppe tidigt hade gjort världens godaste frukost :) varma baugetter i ugnen och sen stekt ägg och massa, yummie!! dagens planer ser ut som så att jag ska tvätta mina kläder, duscha, göra som ett litet spa .. men ja funderar på om ja ska spara det tills sofie kommer ikväll!? sofie ska sova här :) eftersom hon bor i vingåker och vi börjar tio i morgon blire krånligt med bussar, så hon sover här ist! det gillar jag, ihi. sitter just nu och lyssnar på NRJ, men om ja ska vara ärlig gillar jag inte den kanalen, så nu ska ja byta till the voice' the best shit! men nu ska ja göra nåt annat, hörs senare.

XoXo <3


Kommentarer
Postat av: sofiebredell

ringer dig sen babe!

2008-08-24 @ 11:28:20
URL: http://sofieebredell.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0