Jj* - min kärlek som håller livet ut

har bara en sak att säga; jag älskar dig mest! <3 <3 <3 <3 <3



johanni   h j ä r t a   jakob, föralltid.
kommer aldrig lämna dig, du är min själ.
har aldrig känt såhär förr, jag tror jag är kär på riktigt.
han är världens bästa, även fast vi bråkar en del
så älskar vi varandra, mer än allt annat på denna jord.
inget kan få mig att sluta älska han, he's the one.
finns alltid i mina tankar, då menar ja verkligen varje liten
grejj jag gör, så finns han alltid där! det är nåt speciellt med
den där killen, han är perfekt. och bara min, älskar dig såå..
hoppar du, så hoppar jag med dig hjärtat! din värme, din närhet
den gör mig galen, jag blir varm i hela kroppen av bara ditt namn.
det står skrivet i stjärnorna att det ska vara du&jag, resten av livet.
inget kan förstöra detta, detta är vad jag kallar kärlek på hög nivå.
7/3-08 det var den dagen som du&jag blev en och samma person.
du har mitt hjärta i din hand, ta hand om det baby! det är dig jag vill
åldras med, det ska vara johanni & jakko förevigt. ingen kan älska
varandra så mycket som vi älskar varandra, tack för att du finns för mig!
jakko jakko jakko jakko jakko jakko jakko jakko jakko jakko jakko jakko


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0