Jj* - lördag morgon och jag är helt slut

gårdagen var fett rolig enligt mig iaf, satt först hemma och dunkade musik som jag berättade i det tidigare inlägget. sen så kom matilda busfia till mig, vi gjorde oss i ordning & sen ringde frida och ville med ut! så vi mötte henne vid tallås rondellen, sen drog vi ner på stan och träffade lite folk. sen drog vi och träffade aras, piran, amel, aleks och massa andra! var ett tag sen man träffade en del av dom :) så det var najsnajs. så vi var med dom under kvällen, sen drog vi på fest hos crisitan! fett kul var det :) förutom att det blev struligt, som vanligt' suck säger jag bara! men annars skitkul kväll :) måste bara säga att filip har gjort grymmaste låten, får rysningar av den! kommer tyvärr inte på vad den heter, men jag ska ha den låten! sen kom jag hem vid 1 tiden och så ringde älskling :) vi pratade i typ en timme, sen var det läggdas för min del!

så nu har jag precis ätit frukost och nu sitter jag här helt utsliten och lyssnar på musik, i like it. tror att matilda ska komma hit sen! det gillar vi. men nu ska jag lägga ner skriviandet ett tag, skriver nog senare! hare bra så lääänge.

XoXo <3

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0