Jj* - HP1B

nu har jag precis kollat på the voice konserten vi var på, alltså vilket jävla drag det var där! ni som inte var där, missade verkligen något! fick rysningar när jag såg tillbaka, next år?! i will be there säger jag bara, damn. mest drag enligt mig själv var det ju lätt när adam tensta, brick and lace och såklart.. flo-rider!! man kunde ju inte annat än att dansa! jag bara ler, kan inte sluta! haha. skolan idag, andra dagen med min nya klass som heter; HP1B. om jag säger såhär hade väl önskat andra killar, men vi känner dom inte än, så vi ska inte säga något, ellerhur brudar? sanjin berättade efter skolan lite om alla lärare, eller inte alla men dom lite "speciella" jag säger bara, det ser lovande ut för mig! en av lärarna får verkligen damp om man bara kommer 3min sent, hör ni hur det låter eller? 3 min vafan, och jag johanna är inte den bästa på att passa tider när det gäller lektioner, men det fixish johannis!

kvällens planer nu då, jag ska ut med matilda och träffa lite annat trevligt folk :) det ser jag framemot. men tills att jag drar ut ska jag skruva upp musiken på max och dunka sönder vårat hus! skriver senare.


XoXo <3

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0