Jj* - godmorgon

klockan är snart tolv och jag ligger var isängen och chillar, orkar faktiskt inte gå upp. fast min mage börjar faktiskt ropa efter frukost, haha. i morgon blir det kanske örebro med mormor, vi ska åka och shoppa lite kläder åt mig till skolan börjar! känner mig liten igen, vet inte varför . jag ska försöka hinna med att dra med moppen till norrköping och hälsa på baby! vi kom på att jag måste ju pröva något nytt och att åka moped dit, det är nåt nytt! men nu ska jag gå och göra något annat.

lickelicke <3

Kommentarer
Postat av: whatever!

lickelicke <3? vad menar du med det? att du tycker om någon på engelska?

2008-08-18 @ 18:01:57
Postat av: johanni

hahahah, ursäkta "whatever" men är du seg eller?

2008-08-18 @ 20:33:55
URL: http://johannajohnsson.blogg.se/
Postat av: matilda

tja! händer här då?

2008-08-20 @ 11:48:07
URL: http://matildadao.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0