bilresan

Bilresan igår upp till stockholm för att hämta jackan var nog den värsta jag varit med om! Vi körde nog fel mer än 20 gånger, och då tror jag inte att jag ens överdriver.. Åkte förbi ett ställe tre gånger under mindre än en halvtimma, ringde min kära far 14 gånger och sofies syster 2 gånger, var inne på två mackar och frågade efter vägen, men ändå ingen nytta. Sen missade vi även avfarten mot katrineholm så vi var påväg tillbaka till stockholm igen ett tag. Men efter många timmar så kom vi hem. Vi åkte fyra från stan och kom hem halv 12...
Idag kan jag verkligen inte annat än skratta åt det! HAHA..

Kommentarer
Postat av: sofiebredell

alltså HAHAHAHA! jag älskar oss igår!

2010-11-30 @ 00:13:37
URL: http://sofieebredell.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0